Formulier Huwelijk

Formulier om huwelijk aan te vragen. Meer informatie over de huwelijksbevestiging kan je lezen op deze pagina en daar vind je ook onze Huwelijksbrochure.

Kerkgebouw
Predikant
Als jullie nog geen contact gehad hebben met de predikant (wijkpredikant van de bruid) over de datum en tijdstip, dan dit graag z.s.m. doen!

Ben je lid van Hervormde gemeente Barneveld?
Kerkelijke betrokkenheid
Wil je na jullie huwelijk lid worden van Hervormde gemeente Barneveld?

Ben je lid van Hervormde gemeente Barneveld?
Kerkelijke betrokkenheid
Wil je na jullie huwelijk lid worden van Hervormde gemeente Barneveld?

Jullie regelen zelf een organist (zie brochure). Neem contact met hem/haar op voor eventuele vragen en de financiële afhandeling. Dit gaat buiten het Kerkelijk Bureau om. Laat de organist tijdig weten aan de predikant en aan het Kerkelijk Bureau (mail uiterlijk vier weken van te voren naar coordinator@hervormdbarneveld.nl - als de organist bij het invullen van het formulier nog niet bekend is).
Graag naam en telefoonnummer
Hebben jullie je al opgegeven voor de Huwelijkscatechese
T.z.t. wordt daarvoor contact met jullie opgenomen.
Kosten
De kosten voor de trouwdienst bedragen € 195,- indien de huwelijksinzegening in één van de kerken van de Hervormde Gemeente van Barneveld plaatsvindt, voor leden van onze gemeente.
Voor niet-leden zijn de kosten voor de Oude Kerk € 525,- (zomer) of € 630,- (winter) en voor de Goede Herderkerk € 265,- (zomer) of € 330 (winter).