Jeugd & Gezin - Laat van je horen!

BESTE GEMEENTE,

Als jeugdbeleidsraad (JBR) mogen we het verlangen hebben om samen met onze kinderen, tieners en jongeren op weg te gaan binnen de gemeenschap van de kerk. We mogen hen leiden, begeleiden tot volwassen discipelen met hart voor de Heer, voor elkaar en voor Zijn werk in deze wereld.

gezin

Geloofstoerusting

In het nieuwe jaar willen we als JBR actief beziggaan met het thema geloofsopvoeding. We willen met elkaar onderzoeken hoe we als gemeente kunnen aansluiten bij de geloofsopvoeding in de gezinnen. We kijken ernaar uit om samen met jou/ jullie hierover in gesprek te gaan.

Samen in gesprek? Laat van je horen!

We zouden graag bij meerdere gezinnen langsgaan om samen in gesprek te gaan over dit thema. Welke rol heeft geloofsopvoeding in jullie gezin? Waar zouden jullie in willen groeien en waar kunnen we als kerk (beter) in toerusten of ondersteunen? Lijkt het jou/jullie mooi om hier aan mee te werken?

Stuur Leanne dan een berichtje via jeugdwerker@hervormdbarneveld.nl.

Volgende artikel
15 april 2024